Blogi

Koodersin väen mietteitä asioista.

mikaTekeeAsiantuntijan_sq.png
#MitäVattua podcast #75 - Mikä tekee asiantuntijan
4.6.2019 klo 10.08
Tänään Ilpo, Oona ja Miikka keskustelevat ammattilaisuudesta ja asiantuntijuudesta. Mitkä asiat siihen vaikuttaavat ja minkälainen on uskottava asiantuntija?
boseQuietComfort35arvostelu_sq.jpg
Arvostelussa: Bose QuietComfort 35
30.5.2019 klo 9.36
Nämä vastamelukuulokkeet ovat olleet Miikkalla käytössä vuoden. Aika antaa vinkkejä mahdollisen ostopäätöksen tueksi!
jatkokehittaminen_sq.png
#MitäVattua - Jatkokehittäminen
28.5.2019 klo 8.31
Jatkokehittäminen on toimenpide, jolla olemassa olevasta asiasta tehdään laajempi ja yleensä sen myöten parempi. Tämä toimenpide ei koske ainoastaan ohjelmistokehittämistä!
kauasLaskutKarkaavat_sq.jpg
Minä ja koodari - kauas laskut karkaavat!
23.5.2019 klo 8.11
Työntekijöiden on hyvä tietää yrityksensä laskutustiedot. Näitä tarvitaan kun käydään vaikkapa koulutuksissa.
taukojenTarkeys_sq.jpg
#MitäVattua - Taukojen tärkeys
21.5.2019 klo 12.05
Koodarit keskustelee omista kokemuksistaan taukojen kanssa.
koodersSlamari_sq.jpg
Ystäväkirja: Mitä koodarin kupissa?
16.5.2019 klo 8.20
Meidän väki pääsi täyttämään Slämäriä eli ystäväkirjaa. Mitä löytyy koodarin kupista ja mitä pitää aina löytyä työpisteeltä?
Bloatware_sq.jpg
#MitäVattua - Bloatware
14.5.2019 klo 8.42
Bloatware-termiä käytetään laitteisiin esiasennetuista ohjelmista. Bloatwarea löytyy esim. tietokoneissa, älypuhelimissa ja tableteissa.
asiakaspalvelu_botit_sq.png
Kannattaako yhteydenottopyyntöihin vastata?
9.5.2019 klo 9.11
Asiakaspalveluun kuuluu olennaisesti asiakkaan palvelu eli asiakkaan ja asiakaspalvelijan välinen kohtaaminen. Jos asiakas haluaa, että häneen otetaan yhteyttä, ota siis asiakkaaseen yhteyttä!