Koodersin väen mietteitä asioista.
Voimme olla yrityksenä sekatavarakauppa, jossa saa kaikkea mahdollista. Ei siis ole salaisuus, että menestymiseen tarvitaan tieto omasta palvelusta, osaamisesta ja kokonaisuuden markkinoinnista.
Tekeminen on mukavampaa kun sen pohjalla on jokin suunnitelma. Päivän jaksossa pureudutaan markkinoinnin strategian perusteisiin eli kuinka homma saadaan käyntiin!
Kannattaako seuraaja- ja katsojalukuja kytätä orjallisesti ja sitten olla ihan romuna jos jonain päivänä luvut eivät ole toivotunlaisia?
Koodialasta kertovassa sisällössä usein kerrotaan mikä kaikki on hienoa. Nyt kurkataankin vähän läpi mikä ei ole sitten ihan niin hienoa!
Pistäppä nämä jutut nettisivuillasi kuntoon ennen uusien sivujen hankkimista!
Milloin itseään voi kutsua ammattilaiseksi? Vieläkö on mahdollista käydä keskustelua keskustelun ilosta vai pitääkö kaiken sanotun taustalla olla tukku faktaa ja tutkimuksia?
Kuulostaa aika raskaalta, että pitäisi kehittää koko ajan. Ymmärrän että kehittämistä tarvitaan, mutta voimmeko lopettaa kehittämisen jargonin toistaminen – varsinkin jos sitä ei avata kuulijoille mitä tarkoitamme. Otanpa nyt siis pohdintaa hieman ihmisen itsensä kehittämiseen liittyen.
Ajatuksia ihmisten tueksi kuinka olemme itse ratkaisseet webinaaritarpeemme.