Koodersin väen mietteitä asioista.
Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!
Jos jotain haluaa tietää saa siihen nopeasti vastauksia kysymällä ihmisiltä joille asia on tuttu. Arvailun sijaan voi jostain asian tarkistamalla tietää! Ollaan siis kiinnostuneita ja kysellään ja opitaan lisää kivoja juttuja myös ensi vuonna.
Hämmentävän usein töissä käyvät ihmiset ja jopa yrittäjät eivät anna omalle ajallensa mitään rahallista arvoa. Raha ja käytetty aika on täysin eri laareissa eikä niitä ollenkaan vertailla keskenään. Aika on kuitenkin asia jota et saa koskaan takaisin ja se on näin ollen ihmisen arvokkain resurssi.
Onko alekausien aika mennyt? Ameriikan maalla on totuttu, että retail-kaupoilla black fridayn ja joulun välillä tapahtuu jopa 20% vuoden myynneistä. Tänä vuonna ei näkynyt isoja joukkuja ovilla vaan päivä näytti enemmän normaalilta "kiireisemmältä päivältä".
Data on uusi öljy. Näin kuuluu sanonta. Silti ei koskaan taidettu puhua öljyllä johtamisesta - Onkohan sanonta täysin aukoton?
Kun on koko ikänsä yrittänyt etsiä vain ongelmia jokaiseen ratkaisuun on siinä tullut todella hyväksi, mutta varjopuolena päässä olevat ajatukset tuppaavat olemaan hieman negatiivisia.
Miikka ja hänen monta setää. Aiemmin kasattiin yhdessä livestreamissa jo yksi SetäPC, mutta nyt on setien PC-kilpailu kiihtymässä.
Asiakkaalle selvä tieto mistä hän maksaa, tehdään ostamisesta helppoa ja automatisoidaan asiakaspalvelua sekä huoltopalveluita. Oispa ihana.