Koodersin väen mietteitä asioista.
Kannattaa olla tietoinen kenelle kohdentaa myyntiä tai markkinointia. Kaikkea ei tarvitse tehdä käsityönä, voidaan myös automatisoida markkinointimateriaalin jakamista.
Olemme jo monet blogit tehneet erinäisiä aihetta sivuavia oppaita, mutta kokeillaanpa uutena tulokulmana puhua ihan mikä meille oli tärkeetä.
Kuinka tehdä myyntiä siten, että myyntiä vastaanottaessa ei tule päällimmäiseksi tunteeksi vatutus ja suru.
Kauppojen aukioloajat kummastuttavat etenkin Joensuun keskustassa.
Onko nettisivut hankittu kun joku pakotti vai onko sivustoa myös aseisettu myynnin työkaluksi?
Kuinka tapahtuu alanvaihdos kauneusalan yrittäjästä koodikauppiaaksi?
Yksi tärkeä osa nettisivujen viihtyisyyttä on niiden nopeus. Selailu verkkokaupassa ei ole mukavaa jos jokaista klikkausta seuraa sekunteja kestävä odottelu.
Nykyään on tärkeää tuottaa myös laadukasta sisältöä! Laatu on toki suhteellista, mutta tavoite on saada ihmisiä viihtymään sivustollasi ja saada heidät myös palaamaan myöhemmin.