Koodersin väen mietteitä asioista.
Internetissä sisällöllä voi olla monenlaisia twistejä. Mikä voisi olla Koodersin twisti mukavien juttelun ja kirosanojen vatulla korvaamisen lisäksi?
Suosittelu on yksi markkinoinnin ja myynnin keinoja, joilla saadaan liitettyä helposti myös asiakaskokemus. Tämä toimii siis erittäin tehokkaana hyvässä, että huonossa asiassa. Mistä siis tiedät, että oletko hyvä suosittelemaan jotakin palvelua?
Rookie Communicationsin oma poika Arttu Käyhkö tuli jakamaan salaisuuksia digimarkkinoinnin strategian suunnittelemiseksi ja toteuttamiseksi.
Miksi kaikki vaikuttavat niin vihaisilta internetissä? Miksi netissä tulee niin paljon väärinymmärryksiä?
Mitenkä saat viestisi välitettyä mahdollisimman monen potentiaalisen asiakkaan kuulemana?
Jokaisella meistä on jonkinlaisia asiakaskokemuksia. Niistä pääsääntöisesti huonot, sekä todella hyvät jäävät erityisesti mieleen.
Lähes aina stressin taustalla on epätietoisuus ja epävarmuus. Kuinka siis vähentää epävarmuustekijöitä päivässä?
Brandbookin pitäisi toimia yritysilmeen käsikirjoituksena. Miksi niin monet yritykset jättävät hankkimansa brandbookin käyttämättä?