Koodersin väen mietteitä asioista.
Mietiskelin taannoin, miten paljon muodostamme mielikuvia ihmisistä vain sen pohjalta mitä heistä on kerrottu. Kuinka joskus ensimmäinen tapaaminen voi vaikuttaa, kuinka jatkossa arvoitamme toisen ihmisen. Osalle on tärkeää rakentaa omaa brändiä aktiivisella toimimisella ja vaikuttaa ihmisten mielikuvissa aktiivisilta, positiivisilta tai luotettavilta.
Puolen tunnin teams on kätevä myyjälle, mutta ostajalle näitä pyyntöjä tulee enemmän kuin myyjät ehkä olettavat.
Yritys voi hyvällä markkinoinnilla parhaassa tapauksessa automatisoida myynnin ja rekrymarkkinoinnin. Mistä yrityksien olisi hyvä viestiä enemmän?
Paljon on palvelut uhonneet tekevänsä lähtöä EU alueelta. KoodiBuddha ei ole liian huolissaan.
Markkinointistrategiassa on nyt perusteet kunnossa. Kuinka niiden päälle lähdetään suunnitelmaa rakentamaan?
Voimme olla yrityksenä sekatavarakauppa, jossa saa kaikkea mahdollista. Ei siis ole salaisuus, että menestymiseen tarvitaan tieto omasta palvelusta, osaamisesta ja kokonaisuuden markkinoinnista.
Tekeminen on mukavampaa kun sen pohjalla on jokin suunnitelma. Päivän jaksossa pureudutaan markkinoinnin strategian perusteisiin eli kuinka homma saadaan käyntiin!
Kannattaako seuraaja- ja katsojalukuja kytätä orjallisesti ja sitten olla ihan romuna jos jonain päivänä luvut eivät ole toivotunlaisia?