Koodersin väen mietteitä asioista.
Onko alekausien aika mennyt? Ameriikan maalla on totuttu, että retail-kaupoilla black fridayn ja joulun välillä tapahtuu jopa 20% vuoden myynneistä. Tänä vuonna ei näkynyt isoja joukkuja ovilla vaan päivä näytti enemmän normaalilta "kiireisemmältä päivältä".
Data on uusi öljy. Näin kuuluu sanonta. Silti ei koskaan taidettu puhua öljyllä johtamisesta - Onkohan sanonta täysin aukoton?
Otetaanpa vuoden lopun lähetessä katsausta hakukoneoptimoinnin nykytilaan vuoden vaihtuessa pikkuhiljaa 2023 suuntaan. Mitä voit tehdä ihan itse hyvällä suunnittelulla paremman näkyvyyden takaamiseksi?
Kuvauspäivänä tulee 9 vuotta Koodersia ja Miikkalle 9 vuotta yrittäjänä. Mitä oppeja on tarttunut ja mitä olisi ollut kiva tietää jo paljon aiemmin?
Hetkinen. Tietääkö kukaan oikeasti mitä Kooders tekee tai mitä meidän konnien päivään kuuluu? Onko meidän hissipuheet olleet ihan liian höttöä?
Päivän monologissa Miikka pureskelee niin työ- kuin siviilielämässä tärkeyttä ymmärretyksi tulemisessa ja olennaisen asian viestimisessä. Totuus ei ole aina helpoin keino saada omaa ajatusta toisen ymmärtämäksi.
Pitääkö nettisivujen näyttää samalta kuin kilpailijoilla vai saako kotisivut ja muukin viestintä näyttää samalta kuin tekijät yrityksen sisällä?
Norsunluutornin riippusilta on laskettu ja Koodersin suuri mastodontti saapuu jakamaan ajatuksiaan junnukoodarien työn löytämisen tueksi.