Koodersin väen mietteitä asioista.
Hetkinen. Tietääkö kukaan oikeasti mitä Kooders tekee tai mitä meidän konnien päivään kuuluu? Onko meidän hissipuheet olleet ihan liian höttöä?
Miten paljon erilaisia ajatuksia tuleekaan päivän aikaan mieleen tai tekoihin. Miten paljon vaikuttaa se millaisella olotilalla otan niitä ajatuksia vastaan tai kerromme.
Pitääkö nettisivujen näyttää samalta kuin kilpailijoilla vai saako kotisivut ja muukin viestintä näyttää samalta kuin tekijät yrityksen sisällä?
Mietiskelin taannoin, miten paljon muodostamme mielikuvia ihmisistä vain sen pohjalta mitä heistä on kerrottu. Kuinka joskus ensimmäinen tapaaminen voi vaikuttaa, kuinka jatkossa arvoitamme toisen ihmisen. Osalle on tärkeää rakentaa omaa brändiä aktiivisella toimimisella ja vaikuttaa ihmisten mielikuvissa aktiivisilta, positiivisilta tai luotettavilta.
Yritys voi hyvällä markkinoinnilla parhaassa tapauksessa automatisoida myynnin ja rekrymarkkinoinnin. Mistä yrityksien olisi hyvä viestiä enemmän?
Voimme olla yrityksenä sekatavarakauppa, jossa saa kaikkea mahdollista. Ei siis ole salaisuus, että menestymiseen tarvitaan tieto omasta palvelusta, osaamisesta ja kokonaisuuden markkinoinnista.
Kannattaako seuraaja- ja katsojalukuja kytätä orjallisesti ja sitten olla ihan romuna jos jonain päivänä luvut eivät ole toivotunlaisia?
Yleensä parhaat ratkaisut löytyvät laatikon ulkopuolelta. Sieltä liian harva hoksaa lähteä sitä parasta juttua etsimäänkään.