Koodersin väen mietteitä asioista.
Suosittelu on yksi markkinoinnin ja myynnin keinoja, joilla saadaan liitettyä helposti myös asiakaskokemus. Tämä toimii siis erittäin tehokkaana hyvässä, että huonossa asiassa. Mistä siis tiedät, että oletko hyvä suosittelemaan jotakin palvelua?
Jokaisella meistä on jonkinlaisia asiakaskokemuksia. Niistä pääsääntöisesti huonot, sekä todella hyvät jäävät erityisesti mieleen.
Tänään pohdimme minkälainen saapuva hakemus olisi unelmiemme täyttymys.
Osaatko sanoittaa tunteitasi työpaikalla? Jos työkaverisi sanat loukkaavat sinua, kerrotko siitä hänelle vai pidätkö tunteen itselläsi? Saako tunteet näkyä ja kuulua? Mikä on sanojen merkitys kommunikoinnissa?
Brandbookin pitäisi toimia yritysilmeen käsikirjoituksena. Miksi niin monet yritykset jättävät hankkimansa brandbookin käyttämättä?
Graafikko tittelin alle mahtuu monenlaisia tekijöitä. Kaikki työ ei ole edes välttämättä digitaalista, joten jokainen graafikko ei järjestään ole käyttöliittymien mestari.
Miksi jätetään tarjouksia projekteihin joita he eivät osaa tai ehdi tehdä?
Jos ei pidä liikaa roolia päällä työpaikalla on elämä paljon stressittömämpää. Ihminen vastaa paremmin inhimilliseen viestintään!