Koodersin väen mietteitä asioista.
Koodersilla ei ole sen tarkempaa pukeutumiskoodia. Mitä se tarkoittaa? Saako koodata alasti?
Facesta ja IGstä tuli Meta ja Twitteri on muuttumassa vain X-kirjaimeen. Brändiuudistus ei ole aina ihan yksinkertainen prosessi kun brändi on pääasiassa mielikuvia. Brändisi on siis se mitä sinusta puhutaan selkäsi takana. Tänään käydään läpi mitä kaikkea tarvitaan onnistuneeseen brändiuudistukseen.
Lisää konnia tarkoittaa muutoksia. Tässä hetkessä kaiken muun lisäksi myös toimiston järjestykseen. Muutosten ei toki aina tarvitse olla suuren suuria jotta niiden vaikutus voi olla suuri.
Vaikkapa messutilanteessa palvelua vaille jäädessä voi tulla kävijöille olo ettei minun asiakkuuteni kiinnosta. Kaikki mitä firman hupparissa taikka firman logollisella ajoneuvolla tekee nähdään sivullisten silmin helposti yrityksen toimintana vaikka asia ei tapahtuisi työajalla.
Luotatko enemmän ihmisiin jotka ovat lukeneet asiasta kirjasta vai heistä, jotka ovat oikeasti pistäneet kätensä saveen? Yleensä asiantuntija eli ThingFeeler tietää asiasta enemmän koska kokemusta on vaikeampi kiistää kuin kirjasta luettua.
Jos olet asiantuntija jossakin tai vieläpä teet töitä asiantuntijana tai vieläpä olet YRITTÄJÄNÄ ja hommasi on olla asiantuntija: Uskalla jakaa sitä asiantuntijuutta! Ihmiset tietää vain sen mitä heille kerrotaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, tonttu voi tulla ikkunan taa... Miun puolesta saa tehdä molempia! Itkut ja melut kuuluu elämään, eivätkä ne määrittele sitä, oletko ollut kiltti vai tuhma, mutta se, miten käyttäydyt muita kohtaan kyllä määrittelee.
Kuvauspäivänä tulee 9 vuotta Koodersia ja Miikkalle 9 vuotta yrittäjänä. Mitä oppeja on tarttunut ja mitä olisi ollut kiva tietää jo paljon aiemmin?