Koodersin väen mietteitä asioista.
Huijarisyndroomasta kärsivä on vakuuttunut olevansa huijari ja että hänen saavutuksensa ovat ainoastaan hyvän onnen tai ajoituksen tulosta, tai että hän on vain harhauttanut muut luulemaan itseään todellista kyvykkäämmäksi.
Miten paljon voi ottaa vastaan jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluun? Missä menee se raja, että pitäisi sanoa jotain takaisin?
Joskus myös täällä Joensuussa saattaa olla jotain toimintaa vuosia, mutta edes viereisen rapun ihmiset eivät tiedä sen olemassaolosta. Tällöin on ongelmia paikallisessa näkyvyydessä.
Vili on ollut koodiharjoittelijana nyt kolmatta kuukautta. Mitkä ovat fiilikset harjoittelusta?
Sanotaan, ettei luovuudella ole rajoja, mutta nettisivujen kohdalla (hyvän maun)rajat kuitenkin ovat olemassa. Nämä rajat ylittämällä käyttäjäkokemus kärsii.
IoT oli puheissa podcastimme alkuaikoina, mutta nyt puhuttiin siitä taas JPn kanssa ja paremmin!
Joskus rutiineista on hyötyä, mutta kaikkia rutiineja pitäisi joskus muistaa haastaa parempien toimintatapojen löytämiseksi!