Ruudulle pomppivat uutiskirjeen tilaukset ja chattibotit jotka pahimmillaan saapuvat myös uudestaan kun sivuilla on vietetty hetki aikaa.
Nettisivuilla olisi hyvä huomioida mitä asiakas todennäköisesti sieltä hakee eikä olla liian agressiivinen sen kanssa, mitä sieltä haluttaisi löytyvän sivuston pitäjien puolesta.
Podcastissa koottuja ajatuksia ja vinkkejä miten asiakaskokemuksesta saadaan parempi nettisivuvierailijoillenne.
Keskustelupalstat ja sosiaalisten medioiden ryhmien keskustelu herättää joskus koodarissa kummastusta.
Oman tuotteen tai palvelun tunnetuksi tekemistä potentiaaliselle kohdeyleisölle digitaalisia kanavia käyttäen.
Internetissä sisällöllä voi olla monenlaisia twistejä. Mikä voisi olla Koodersin twisti mukavien juttelun ja kirosanojen vatulla korvaamisen lisäksi?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä