Tilataan ilmastoinnin asennus. Ihanaa, ammattilaiset hoitaa. Koodailen etätöissä idyllisellä kotitoimistollani. Koodi luistaa kuin rasvattu. Vielä tämä funktio niin voin pitää ansaitun tauon pihalla koiraa rapsutellen.
Kone sammui.. Mitäs vattua? Käydäänpä jututtamassa asentajaa.
"Katkasitko sie sähköt?"
"Joo, mutta oli ihan pieni katkos vaan"
Ja tämä tarina ei ollut hypoteettinen vaan yksi pieni osa podcastissa kuultavaa asiakaskokemusta ilmalämpöpumpun asennuksesta.
Oli asennuksen jälki tai hinta mitä tahansa, niin ei tämmöisellä asiakaskokemuksella varmasti liikaa suosituksia satele. Ei nörtin kotoa voi vaan kyselemättä katkoa sähköjä!
Jos aihe kiinnostaa, niin myöhän ollaan juteltu asiakaskokemuksesta aiemminkin:
Asiakaskokemuksen parantaminen
Valjasta verkostosi markkinointiin (suosittelumarkkinointi)
Onhan toimintanne asiakaslähtöistä? - #MitäVattua podcast #122
Kaikille se LoL ei ole naurun asia. Joskus voi raivo leihahtaa kun joukkuelaiset tekevät luovia valintoja tai itsellä ei osu combo kohdalleen. Vieläkö pelaaminen voi kuitenkin olla ihan mukavaa ajanvietettä?
Voiko ihminen olla synnynnäisesti hyvä jossain vai onko lahjakkuus vain jonkun asian aktiivisen opettelun tulos?
Miksi kaikki vaikuttavat niin vihaisilta internetissä? Miksi netissä tulee niin paljon väärinymmärryksiä?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä