Paras hinta nettisivumuutoksille on ilmainen, joten lähde näistä liikkeelle ennenkuin lähdet uutta hankkimaan!
Ilmeneehän ensimmäisen kolmen sekunnin aikana sivuillenne saapuessa, että mitä te myytte ja miten sitä voi ostaa? Todella usein käy myös tilanteita, joissa ei ilmene edes koko sivuja läpi käymällä mitä palveluita yritys tarjoaa.
Kertokaa siis mahdollisimman kansankielisesti mitä tarjoatte ja miten teihin saa yhteyden jotta teiltä saisi ostettua.
Tämä voi tapahtua sivujen alaosassa olevalla "Ota yhteyttä"-linkillä tai -lomakkeella yksinkertaisimmillaan. Me ollaan vaikkapa meidän nettisivujen palvelusivulla annettu ensimmäisten kauniiden lauseiden perään itse sen tyypin naama johon otettaisi yhteyttä, yhteystiedot ja vielä PELKKÄÄ PUHELINNUMEROA kysyvä soittopyyntölomake.
Ihminen ottaa herkemmin yhteyttä jos hänen ei tarvitse nähdä siihen ylimääräistä vaivaa.
Ei tarvitse lähteä pihoja kuitenkaan haravoimaan talkootöinä. Tätä ilmaista auttamista voi olla helpoimmillaan sisältömarkkinointi kuten blogien tekeminen. Tällä tavalla saat myös helposti todennettua osaamistasi ihmisille. Tulet sitten ensimmäisenä mieleen kun sen palvelun tarve koittaa!
Vaikka ne puku päällä kokouspöydän yli kättelevät ihmiset näyttävät hienolta ei se välttämättä ole sitä miltä yrityksesi toiminta oikeasti näyttää. Näyttäkää nettisivuillanne siis niitä oikeita ihmisiä joihin asiakkaanne voivat törmätä ja niitä oikeita tiloja mihin asiakas saattaa saapua kylään. Tämä korostuu jos olet vaikka ravintola tai muunlainen tapaus jolloin asiakkaita tulee teille käymään.
Tehkää naamanne ja tilanne jo valmiiksi tutuksi asiakkaillenne!
Työpisteiden upgraden kierros n: Näytöt on telineissä ja nyt koko pöytäkin alkaa liikkua!
Yrititpä alkaa virkkaamaan, irkkaamaan tai heittämään kärrinpyörää. Toista katsomalla voi yrittää ymmärtää mitä hän tekee ja tehdä perässä. Jos sattuu olemaan hyvä tyyppi niin häneltä voi ihan kysyä, että mitä yrität tehdä ja mitä odotat lopputuloksena
Oletko pohtinut kuinka suuressa osassa omaa arkeasi luottamus on?