Tällä kertaa podcastimme tapahtui livenä Finnish Game Jamien streamissa, jonka johdosta keskustelukielenä toimi englanti.
GameJameja Joonas kuvasi blogissaan oikein mallikkaasti. GameJam tapahtumissa on ajatuksena luoda pelejä lyhyellä aikataululla. Esimerkiksi Global Game Jameilla aikaikkuna on 48 tuntia.
Podcastissa syvennyimme keskustelemaan ihmisten muistoja ja kokemuksia GameJameilta sekä minkälaisia odotuksia ensimmäiseltä kerralta oli ja rikkoutuivatko nämä odotukset vai olivatko jopa täyttä totta!
Roope Timonen
Kim Ordén
David Gil De Gómez
Leo Lievonen
Olli Ikonen
Jos haluatte jotain somejanne tai muita tähän listalle niin viestikää Miikan suuntaan.
Onko vielä nykyäänkin aikuisuutta lähinnä punainen tupa ja perunamaa?
Ohjelmiston suuruutta voi ajatella monella tavalla. Onko suurempi järjestelmä se, joka tekee paljon asioita yksittäisille käyttäjille vai yksi järjestelmä joka tekee vähän asioita isolle käyttäjäkunnalle?
Hankkeen projektikordinaattori Riikka Malin tuli kertomaan mistä Saumat-hankkeessa ja Ohjaamon toiminnassa on kyse.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä